NEREDEYDİM,NELER YAPTIM?

Ulan bir bakayım dedim en son 11 Ağustos'ta yazmışım 21 gün geçmiş çok boşlamışız usta burayı.Nerelerdeydim peki? 11 Ağustos'ta Pink Palace-Ölüdeniz havuz keyfi yapıyorken,kendimi bir anda İstanbul'da,İstanbul'da ise okul sıralarında buldum.Bir türlü fırsatım olmadı vallahi yazmaya.Ben buralarda yokken Vardar'a mı elenmedik,bu sezon gittiğim ilk maçta Trabzon ile beraber mi kalmadık! Fenerbahçe kısmında işler sarpa sardı ve çözülecek gibi durmuyor ama her anında yanındayız sevdamızın :)




Trabzon maçına gelirsek,Fenerium alt G blokta izledim maçı,erken gole yiyene kadar her şey güzeldi,ondan sonra toparladık ve fırsatlardan yararlanabilsek alabilirdik maçı.Yapacak bir şey yok,bu maç vesileysiyle Giuliano'yu ilk kez izledik,olumlu izlenim bıraktı ama arkasında Topal-Josef
Josef-Ozan,Topal-Ozan gibi iki ön libero olursa,Diego gibi bal yapmayan arı ve istenmeyen adam haline dönüşebilir.

Fenerbahçe'yi bir kenara atıyorum,bugün 1 Eylül.Eurobasket bugün 12 Dev Adam için başlıyor,rakip Rusya.Umarım ev sahibi avantajını kullanırız bu turnuvada.Çenem düştü,ellerim yoruldu dostlar.Benden bu kadar haydi eyvallah.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GÖZGÖZ DEPLASESİ